The platforms and the creation of mainstream contents. An approach to the new ‘convergent fictions’ Laura Pousa 15 - 32 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.47.004 PDF (Español (España))
Operatic divos in the movies: Live in HD broadcasts transform the star system Isabel Villanueva Benito, Iván Lacasa Mas, Jaume Radigales Babi 33 - 56 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.47.002 PDF (Español (España))
Cinema festivals: nostalgia, exclusivity and occasion at event-led cinema in Spain Rosana Vivar Navas 57 - 74 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.47.003 PDF (Español (España))
RE:ROSAS!, from pop tribute to interactive proposition: artistic emergencies from documentation of ephemeral originals and re-appropiation Ana Kuntzelman 75 - 92 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.47.001 PDF (Español (España))
Rethinking The Hollywood Teen Movie. Gender, Genre and Identity, by Frances Smith Carlos García Miranda 95 - 98 PDF (Español (España))
A Companion to American Indie Film, by Geoff King (ed.) Elisa Padilla 98 - 101 PDF (Español (España))
The Audience Effect. On the Collective Cinema Experience, by Julian Hanich Rosana Vivar 101 - 105 PDF (Español (España))
The Latin American (Counter-) Road Movie and Ambivalent Modernity, by Nadia Lie Minerva Campos 105 - 107 PDF (Español (España))
Ingmar Bergman y la censura cinematográfica franquista. Reescrituras ideológicas (1960-1967) by Rosario Garnemark and Estados de gracia. Billy wilder y la censura franquista (1946-1975) by de Jeroen Vandaele Vicente J. Benet 107 - 111 PDF (Español (España))
Miradas de mujer: cineastas españolas para el siglo xxi, by Francisco A. Zurian (ed.) Elena Cordero Hoyo 111 - 114 PDF (Español (España))
Celebrity and the Feminist Blockbuster, by Anthea Taylor. Laura López Casado 114 - 117 PDF (Español (España))
La otra pantalla. Redes sociales, móviles y la nueva televisión, by Elena Neira and Big Data. Eje estratégico de la industria audiovisual, by Eva Patricia Fernández (ed.) J. Ignacio Gallego 117 - 122 PDF (Español (España))
Online archives challenges: CineChile.cl y Cinetecanacional.cl Mónica Villarroel 131 - 134 PDF (Español (España))