Essays Against Horror. The Ethical-Aesthetic Discourse on the Holocaust in Harun Farocki’s Bilder der Welt und Inschrift des Krieges and Aufschub Cora Cuenca, David Montero 9-27 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2023.057.001 PDF (Español (España))
The Argentine Film on Arts and its Rise during the Modern Cinema Period. Historical, Theoretical and Aesthetic Particularities Javier Cossalter 27-48 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2023.057.002 PDF (Español (España))
Patronage and Coercion: Citizenship, Machismo and Masculinity in Mexican Films of the Seventies Lucero Fragoso Lugo 49-70 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2023.057.003 PDF (Español (España))
Gabriel García Márquez and Cinema. The Formation of a Cinephile Spectator in Colombia (1927-1961) Santiago Alarcón Tobón 71-92 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2023.057.004 PDF (Español (España))
FISURAS EN EL FIRMAMENTO. EL DESAFÍO DE LAS ESTRELLAS DE CINE AL IDEAL DE FEMINIDAD DEL PRIMER FRANQUISMO: Álvaro Álvarez Rodrigo Albert Elduque 94-96 PDF (Español (España))
NOTICIERO ICAIC. 30 ANS D’ACTUALITÉS CINÉMATOGRAPHIQUES À CUBA: Nancy Berthier y Camila Arêas (coords.) Isabel Wschebor 97-99 PDF (Español (España))
EL YO EN LAS SERIES. IDENTIDADES EN LAS SERIES DE TELEVISIÓN CONTEMPORÁNEAS: Raquel Crisóstomo Gálvez Iván Bort 100-101 PDF (Español (España))
REFOCUS: THE FILMS OF JOCELYN SAAB. FILMS, ARTWORKS AND CULTURAL EVENTS FOR THE ARAB WORLD: Mathilde Rouxel y Stefanie Van Der Peer (eds.) Laila Hotait 102-104 PDF (Español (España))
LA MUERTE EN LOS OJOS. QUÉ PERPETRAN LAS IMÁGENES DE PERPETRADOR: Vicente Sánchez-Biosca Libertad Gills 105-106 PDF (Español (España))
LA REVUELTA EN LA MIRADA: LAS IMÁGENES DEL TIEMPO EN EL CINE DE VANGUARDIA EUROPEO DE LOS AÑOS VEINTE: M.ª Soliña Barreiro Mariana 107-109 PDF (Español (España))
Desenfoques y desbordes: la digitalizadora de la memoria colectiva Alberto Berzosa 112-114 PDF (Español (España))