Film Critic, Curator, and Experimental Filmmaker: Néstor Almendros in New York, 1957-1959 Breixo 9-32 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.53.001 PDF (Español (España))
Hero’s First Labour: Werner Herzog’s Herakles Chantal Poch 33-48 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.53.002 PDF (Español (España))
The Future is in Hollywood Romantic Comedy: Manuel Romero’s Modern Girls Iván Morales 49-76 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.53.005 PDF (Español (España))
The Symbolic and Ideological Occupation of Washington during the Trump Era: The Collapse of the Capital of the United States in the Series The Plot Against America, The Man in the High Castle, and The Handmaid´s Tale Marco Da Costa 77-96 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.53.004 PDF (Español (España))
Is There a New “Nova Escola de Barcelona”? Aesthetic and Narrative Dialogues in the Cinema Made by Women in Catalonia Arnau Vilaró 97-113 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.53.003 PDF (Español (España))
JUAN ESTELRICH: EL ESLABÓN NECESARIO DEL CINE ESPAÑOL: Juan Estelrich Revesz, José Luis Castro de Paz y Ralf Junkerjürgen (coords.) Aguilar y Cabrerizo 116-117 PDF (Español (España))
CINE Y CULTURA POPULAR EN LOS 90: ESPAÑA-LATINOAMÉRICA: Manuel Palacio Arranz y Vicente Rodríguez Ortega (eds.) Marvin D'Lugo 118-120 PDF (Español (España))
EL CINE SOBRE ARTE. DE LA DRAMATIZACIÓN DE LA PINTURA AL CINE-ENSAYO: Guillermo G. Peydró Noemí de Haro García 121-123 PDF (Español (España))
ECLIPSED CINEMA. THE FILM CULTURE IN COLONIAL KOREA: Dong Hoon Kim Nieves 124-125 PDF (Español (España))
LA MUERTE DE FRANCO EN LA PANTALLA. «EL GENERALÍSIMO IS STILL DEAD»: Nancy Berthier Marta 126-128 PDF (Español (España))
LA CINÉMATHÈQUE-MUSÉE. UNE INNOVATION CINÉPHILE AU COEUR DE LA PATRIMONIALISATION DU CINÉMA EN FRANCE (1944-1968): Stéphanie E. Louis Valeria 129-130 PDF (Español (España))
SAGITARIO FILMS: ORO NAZI PARA EL CINE ESPAÑOL: Santiago Aguilar Casimiro 131-133 PDF (Español (España))