|
UAM Ediciones
|
UAM
Iberoamerican Journal of Educational Evaluation
Register
Login
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
English
Español (España)
Português (Brasil)
Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
In press
Próximos números
Announcements
Quality indicators
Indexing
Indicios de Calidad
Estadísticas
Revisores/as Externos
Search
Fuentes Nieto, Teresa, Universidad de Valladolid, Spain
Iberoamerican Journal of Educational Evaluation Vol. 15 No. 1 (2022): Mecanismos, Instrumentos y Prácticas para Fomentar la Participación del Alumnado en su Propia Evaluación
- Monographic section
Student Participation in Formative Assessment in Teacher Education
Abstract
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
Iberoamerican Journal of Educational Evaluation Vol. 15 No. 1 (2022): Mecanismos, Instrumentos y Prácticas para Fomentar la Participación del Alumnado en su Propia Evaluación
- Monographic section
In-Service Teacher Education an Influential Element in Involving Students in their Assessment: A Case Study
Abstract
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))