Assessment and Feedback for Learning Improvement Marta Camarero-Figuerola , Ana Inés Renta-Davids, Juana-María Tierno-García 7-9 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Longitudinal Evaluation to Improve the Digital Competence of a Secondary School Ángel David Fernández Miravete 11-26 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.001 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Feedback for Translation Learning: An Exploratory Case Study Maria Dolors Cañada Pujols, Gemma Andújar Moreno 27-44 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.002 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Peer Feedback Through Dialogue as Seen by Learners Cristina Canabal García, M. Dolores García Campos, Leonor Margalef García 45-62 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.003 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Feedback, Self-Regulation of Learning and University Students’ Satisfaction Ana Inés Renta-Davids, Juana-María Tierno-García, Marta Camarero-Figuerola 63-84 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.004 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Teachers’ Practices Associated with Mathematics Assessment from a Mixed Approach Angélica Fabiana Oviedo Mandujano, Coral González Barbera, Joaquín Caso Niebla 87-116 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.005 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
The Role of Assessment and Grading in the Classroom Manuel Romero Hilario 117-134 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.006 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
Validation of a Scale to Measure Problematic Internet Use in Adolescents Alberto Leyva Castañeda, Angel Alberto Valdés-Cuervo , José Ángel Vera-Noriega 135-151 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.007 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))
When Effort Falls Short: Challenges in High School Teaching Practice in Ecuador Jhon Ajila Sanmartín, Andrés Rodríguez Mera 153-176 DOI: https://doi.org/10.15366/riee2024.17.2.008 PDF (Español (España)) EPUB (Español (España))