Alcohol in Cañas y barro: an approach to the work Esther Fernández Carbayo 7-18 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.001 PDF (Español (España))
«Arde / el mar pero qué importa». Intertextuality of discursive waters in El regreso de la lluvia, by María Domínguez del Castillo Aitana Monzón Blasco 19-38 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.002 PDF (Español (España))
The theme of the multiverse in the film Everything Everywhere All at Once (2022) and Borges' "The Aleph": a comparative study Yue Xi 39-56 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.003 PDF (Español (España))
Against the process of writing and receiving: Concha Lagos through his memorial writing Míriam Povedano Navas 57-72 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.004 PDF (Español (España))
Ramón Sijé. Fascism and updated organicism Mario del Ama Navidad 73-88 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.005 PDF (Español (España))
Benavente, Verdugo y Bruna: young Uranian poets of Spanish Parnassus Vicente Serrano Gómez 89-110 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.006 PDF (Español (España))
Youth and old age as conditioning factors in argumentation: the case of don Enrique and doña Blanca in the Espejo de ilustres y perfectas señoras Sergio Montalvo Mareca 111-130 DOI: https://doi.org/10.15366/philobiblion2023.18.007 PDF (Español (España))
Review of Jiménez Torres, David, La palabra ambigua. Los intelectuales en España (1889-2019), Barcelona, Taurus, 2023, 284 pp. Darío Luque Martínez 133-139 PDF (Español (España))