PISA COMO EVALUACIÓN EDUCATIVA SUPRANACIONAL: LUCES Y SOMBRAS EN EQUIDAD
Résumé
PISA COMO EVALUACIÓN EDUCATIVA SUPRANACIONAL: LUCES Y SOMBRAS EN EQUIDADTéléchargements
Références
Comisión Europea (2009), Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation in education and training ( ET 2020 ) OJ C 119, 28.5.2009, p. 2–10
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/PDF/?uri=CELEX:52009XG0528(01)&from=EN
Estefanía, J. (2019). “El colapso de la democracia”. El País, 25/01/2019.
https://elpais.com/elpais/2019/01/25/ideas/1548422058_120165.html
INEE (2019). PISA 2018. Informe Español. Madrid, Ministerio de Educación y Formación Profesional.
OECD (2019). PISA 2018 Results (Volume I). What Students Know and Can Do. PISA. OECD Publishing, Paris.
https://doi.org/10.1787/5f07c754-en
OECD (2019). PISA 2018 Results (Volume II). Where All Students Can Succeed. PISA. OECD Publishing, Paris.
https://doi.org/10.1787/b5fd1b8f-en.
OECD (2019). PISA 2018 Results (Volume III). What School Life Means for Students’ Lives. PISA. OECD Publishing, Paris.
https://doi.org/10.1787/acd78851-en
ONU (2015). Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development. https://sustainabledevelopment.un.org/content/documents/21252030%20Agenda%20for%20Sustainable%20Development%20web.pdf