Editorial Team

Direction:

Nines Gutiérrez, Universidad Autónoma de Madrid, España

Jessica Cabrera Cuevas, Universidad Autónoma de Madrid, España

Elena López de Arana Prado, Universidad Autónoma de Madrid, España

 

Editorial Board

Carmen Alba Pastor, Universidad Complutense de Madrid, Spain

Rutilia Calderón Padilla, Universidad Nacional Autónoma de Honduras, Honduras

Rosario Cerrillo Martín, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Rosa María Esteban Moreno, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

María Reina Ferrández Berrueco, Universitat Jaume I, Spain

Maria Assunção Flores Fernandes, Universidade do Minho, Portugal

Ángel García del Dujo, Universidad de Salamanca, Spain

José Luis Gaviria Soto, Universidad Complutense de Madrid, Spain

Jorge Gorostiaga, Universidad Nacional de San Martín, Argentina

Reyes Hernández Castilla, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Sarah Howie, Stellenbosch University International, South Africa

Renato Huarte Cuéllar, Universidad Nacional Autónoma de México, Mexico

Wolfgang Jütte, Universität Bielefeld, Germany

Joël Lebeaume, Université Paris Descartes, France

Jan Masschelein, Katholieke Universiteit Leuven, Belgium

Antonio Medina Revilla, Universidad Nacional de Educación a Distancia, Spain

María del Mar del Pozo Andrés, Universidad de Alcalá de Henares, Spain

Miriam Prieto, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Soledad Rappoport Redondo, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Charo Reparaz Abaitua, Universidad de Navarra, Spain

Paul Standish, University College of London, United Kingdom

Bianca Thoilliez, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Denise Vaillant, Universidad ORT Uruguay, Uruguay

Javier Manuel Valle López, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

José María Vitaller Talayero, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Miguel Ángel Zabalza Beraza, Universidade de Santiago de Compostela, Spain

Advisory Board

Rolf Arnold, Technische Universität Kaiserslautern, Germany

Mercedes Blanchard Giménez, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Joana Darc Cavalcanti, Universidade Católica Portuguesa, Portugal

Francisco Esteban Bara, Universitat de Barcelona, Spain

Melchor Gómez García, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

María Teresa González González, Universidad de Murcia, Spain

Agustín de la Herrán Gascón, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Nina Hidalgo, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Naomi Hodgson, Liverpool Hope University, Reino Unido

Eva Jiménez García, Universidad Europea de Madrid, Spain

Silvana Longueira Matos, Universidade de Santiago de Compostela, Spain

Esther López-Martín, Universidad Nacional de Educación a Distancia, Spain

Vlademir Marim, Universidade Federal de Uberlândia, Brazil

Mario Martín Bris, Universidad de Alcalá de Henares, Spain

Lorraine McIlrath, National University of Ireland Galway, Ireland

Andrés Mejía, Universidad de Los Andes, Colombia

Héctor Monarca, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Héctor Opazo Carvajal, Universidad Católica Silva Henríquez, Chile

Joaquín A. Paredes Labra, Universidad Autónoma de Madrid, Spain

Andrés Payà Rico, Universitat de València, Spain

Chenda Ramírez Vega, Universidad Viña del Mar, Chile

Miguel Ángel Santos Guerra, Universidad de Málaga, Spain

Marina Schwimmer, Université du Québec à Montréal, Canada

Clarice Salete Traversini, Universidade Federal do Rio Grande do Sul, Brazil