Ukamau abigarrado: nuevas miradas críticas y fuentes de investigación ISABEL SEGUÍ, MARÍA AIMARETTI 7-14 PDF (Español (España))
Ukamau Before Ukamau? New Approaches to Film History in 1960s Bolivia DAVID M. J. WOOD 15-32 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.001 pdf (Español (España))
The Ukamau Group's Women: On and Off-Screen ISABEL SEGUÍ 33-56 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.002 pdf (Español (España))
The Ukamau Nation: Appropriations of the Cinematographic and Performing Indigenous Technique in The Secret Nation (1989) ANA DANIELA NAHMAD RODRÍGUEZ 57-78 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.003 pdf (Español (España))
Reflections on Language Based on the Integral Sequence Shot MIGUEL HILARI SÖLLE 79-96 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.004 PDF (Español (España))
Emancipatory Project and Political Agenda in Jorge Sanjines Films: Colonialism, Indigenism, and Subjectivities in Dispute MARCO ARNEZ CUÉLLAR 97-115 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.005 pdf (Español (España))
Between Images and Reflections... or Fall Off Into The Identity Hallucination: About To Receive the Birds’ Song (Jorge Sanjinés, 1995) MARIA AIMARETTI 117-138 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2019.49-50.006 PDF (Español (España))
The Ukamau Group Sounds Like the Cordillera: Interview with Sergio Prudencio MARÍA AIMARETTI 141-157 PDF (Español (España))
Nuances On the Collective Character of the Ukamau Group: Compromise, Hierarchies and Learning: Interview with Patricia Suárez MARCO ARNEZ CUÉLLAR 159-166 PDF (Español (España))
Interview with Fred Coker, Workers' Film Association (WFA) Member ISABEL SEGUÍ, MOLLY GEIDEL 167-174 PDF (Español (España))
DIARIO ECUATORIANO. CUADERNO DE RODAJE FUERA DE AQUÍ. LLUKSHI KAIMANTA: UNA PELÍCULA DE JORGE SANJINÉS: Alfonso Gumucio Dagron Fernanda Miño 177-179 pdf (Español (España))
EL ESPECTADOR PENSANTE. EL CINE DE JORGE SANJINÉS Y EL GRUPO UKAMAU: David M. J. Wood Mario Županović 180-182 PDF (Español (España))
GLI ANNI DEL CINEGUF. IL CINEMA SPERIMENTALE ITALIANO DAI CINE-CLUB AL NEOREALISMO: Andrea Mariani Valeria Camporesi 183-184 PDF (Español (España))
THE RHAPSODES. HOW 1940s CRITICS CHANGED AMERICAN FILM CULTURE/ REINVENTING HOLLYWOOD. HOW 1940s FILMMAKERS CHANGED MOVIE STORYTELLING: David Bordwell Vicente J. Benet 185-189 PDF (Español (España))
DOBLES SESIONES, CINE COMPARADO Y FUGAS DEL CANON: BYNWR (BYNWR.COM) Iván Pintor Iranzo 199-202 PDF (Español (España))