INTER ARMAS SILENT ARTES II. The Falangist Documentary Strategy with the Nazi Allies: 1937-1938 Marta Muñoz Aunión 9-26 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.54.001 PDF (Español (España))
Cinema and Mia Couto’s Literature. Mozambican Co-productions Fernando González García 27-50 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.54.002 PDF (Español (España))
Brief History of Censorship in Argentina: Resistance, Intervention and Censorship Policies at the Mar del Plata International Film Festival, 1958-1968 Carlos Daniel 51-74 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.54.003 PDF (Español (España))
Memory, Cinema, and Identity in the Israeli-Palestinian Conflict: Towards a Historical Understanding of the Sivan vs. Finkielkraut Trial Joaquín Kirjner 75-91 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2021.54.004 PDF (Español (España))
EL REVERSO DE LA CENSURA. CINE CLANDESTINO DURANTE EL TARDOFRANQUISMO Y LA TRANSICIÓN: Lidia Mateo Leivas Laura 93-95 PDF (Español (España))
PONCHOS Y SARAPES. EL CINE MEXICANO EN BUENOS AIRES (1934-1943): Ángel Miquel Adriana Estrada Álvarez 96-97 PDF (Español (España))
FASHIONING SPANISH CINEMA. COSTUME, IDENTITY AND STARDOM: Jorge Pérez Caterina Cucinotta 98-99 PDF (Español (España))
EL PROCEDIMIENTO MECÁNICO. PINTORES ESPAÑOLES EN LA ERA DEL CINE: Alfonso Puyal Guillermo G. Peydró 100-102 PDF (Español (España))
THE SPANISH QUINQUI FILM. DELINQUENCY, SOUND, SENSATION: Tom Whittaker Lidia Merás 103-105 PDF (Español (España))
THE CINEMA OF SARA GÓMEZ, REFRAMING REVOLUTION: Susan Lord y María Caridad Cumaná con Víctor Fowler Calzada (eds.) Maite Bermúdez 106-108 PDF (Español (España))
EL CINE DESPUÉS DE AUSCHWITZ. REPRESENTACIONES DE LA AUSENCIA EN EL CINE MODERNO Y CONTEMPORÁNEO: Jaime Pena Santos Zunzunegui 109-111 PDF (Español (España))