Creativity and its Revolution for Educational Improvement and Social Justice Jessica Cabrera PDF (Español (España))
Autoperception of Teachers and Direct Team in the Development of Creativity. A Case Study Analyzed with VADECRIE Saturnino de la Torre, José Luis Marcilla Cebrián, Ana María de la Torre Frade DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.001 PDF (Español (España))
Psychobiology of Creativity, Emotions and Creative Attitude Julio C. Penagos-Corzo DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.002 PDF (Español (España))
The Creative Learning and the Brain. To Rescue the Concept of “Apprehending” Francisco Menchén Bellón DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.003 PDF (Español (España))
Innovation in Teaching by Project: A Creative Problem-Solving Case Study Fernando Sousa DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.004 PDF (Português (Portugal))
Children´s Participation: The Key to Creative Environments at School Denys Serrano Arenas, Yschel Soto Espinosa, Evaristo Arcos Miranda, Natalia Helena Jarquín Sánchez DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.005 PDF (Español (España))
Adult Education and Social Inclusion. Experiences and Opinions of a Group of Students José Manuel de Oña Cots, Emilio Andrés García Gálvez, Ernesto Colomo Magaña DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.006 PDF (Español (España))
Educate the Emotions with a Pedagogical Sense: A Contribution to Social Justice Felipe Mujica, Claudia Inostroza, Nelly Orellana DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.007 PDF (Español (España))
Biopolitical Devices of Social Integration: The Business of Education for the Poor Juan Ramón Rodríguez Fernández, Enrique Javier Díez Gutiérrez DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.008 PDF (Español (España))
Validation Study of an Evaluation Scale of ‘Perceived Social Justice’ in the Primary and Secondary Education Anna Jordina Llorens, Jesús Miguel Jornet, Purificación Sánchez-Delgado DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.009 PDF (Español (España))
Paulo Freire´s Contributions to the Research and Critical Reading Jesús Morales DOI: https://doi.org/10.15366/riejs2018.7.2.010 PDF (Español (España))
Vergara, J. J. (2018). Narrar el aprendizaje. La fuerza del relato en el ABP Reyes Hernández-Castilla PDF (Español (España))
Villena Higueras, J. L. y Molina Fernández, E. (Coords.). (2015). Ciudades con vida: Infancia, participación y movilidad Jessica Cabrera, Pablo Rodríguez PDF (Español (España))
Martínez Lirola, M. (2017). La importancia del análisis crítico del discurso y la gramática visual para analizar textos Fernando Rubio Alcalá PDF (Español (España))
Torre, S. de la (2017). Polinizando mi vida. La trayectoria vital de un profesor Jessica Cabrera PDF (Español (España))