Los valores olímpicos en la reforma de la educación escolar propuesta por Pierre de Coubertin (1889-1937): una educación para la paz, la libertad y la democracia 3 - 13 DOI: https://doi.org/10.15366/citius2019.12.2.001 PDF (Español (España))
Sport as an influential instrument for understanding and intercultural dialogue Thierry Zintz 15 - 25 DOI: https://doi.org/10.15366/citius2019.12.2.002 PDF (Español (España))
Olympism and peace education: a historical analysis Christina Koulouri 27 - 36 DOI: https://doi.org/10.15366/citius2019.12.2.003 PDF (Español (España))
Building bridges, not walls: the uniting role of sports among people and countries Saša Ceraj 37 - 47 DOI: https://doi.org/10.15366/citius2019.12.2.004 PDF (Español (España))
Sports diplomacy and nationality in the media Arnaud Richard 49 - 57 DOI: https://doi.org/10.15366/citius2019.12.2.005 PDF (Español (España))
How nocs translate the olympic values into action in the 21st century Nils Holmegaard 59 - 67 PDF (Español (España))